söndag 17 februari 2008

VÄLKOMMEN

Välkommen till min blogg "Bonde till bonde"!

Efter många år som redaktör (skrivande och webbTV) inom lantbruksmedia kommer jag här att göra personliga kommentarer av stora och små händelser inom bondelivet. Från övergripande sammanhang till praktiska kommentarer i vårt eget lantbruk eller vad jag inhämtar hos de många lantbrukare jag träffar i olika sammanhang.

Personligt men inte privat - men först ett litet undantag: Nu är jag både farfar och morfar! Vår dotter och hennes man fick häromdagen en pojke, det fjärde barnbarnet.

4 kommentarer:

Åke Helgstrand sa...

Kul koncept. Kanske en kommentar på att bondeyrket är listat på kalla listan?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=744922

Anonym sa...

Hej Lars!
Vilken fin blogg - bra idé tycker jag :) Stort grattis till barnbarnet!! Har killen något namn ännu?

Bonde till bonde sa...

Tack för kommentarerna!
Kalla listan? Bonde blir allt hetare.

Anonym sa...

Grattis till barnbarnet och till bloggen! Kul att läsa dina inlägg, har lagt till dig i min RSS-bevakning, så nu läser jag allt!